Ankara Psikiyatri Merkezi

Psikolog ve psikiyatri günümüzde en çok karıştırılan 2 kelimedir. Bunların ayrımını iyi yapmak gereklidir. Birbirlerinden bağımsız disiplinler değildir. Ancak tedavi yöntemleri, yaptıkları birbirinden farklıdır. Psikolog, insanların duygu ve düşüncelerinden meydana gelen karışıklıklara, hayat içerisinde düştüğünüz kargaşa için çözümler üretmektedir. Psikiyatri, ruh ve sinir hastalarında görülen uyumsuzlukları, önleme, teşhis etme ile ilgilenmektedir. Psikoloğunuzun ilaç yazma yetkisi yoktur. Ancak psikiyatristler tıp doktoru olduğu için ilaç yazma yetkisi vardır. Gittiğiniz psikolog gerekli görürse sizi zaten bir psikiyatriste yönlendirir. Gidecek olduğunuz psikiyatri doktorunu iyi araştırmalısınız. Gittiğiniz doktor büyük önem taşımaktadır. Sizinle özel olarak ilgilenecek Ankara psikiyatri merkezi uzmanlarına ihtiyacınız vardır. Size destek sağlayacak, sizi anlayacak ve doğru teşhisi koyarak tedavi sürecinizi hemen başlatacak bir doktora ihtiyacınız bulunmaktadır.

Ankara psikiyatri merkezi hastalarına seanslar düzenler. Gerekli görürse ilaç yazar, aile bireyleriyle görüşmeler yapar. Böylece hastanın en iyi şekilde tedavisi mümkün olur.  Psikiyatristler çeşitli alanlarda uzmanlaşırlar ve birçok alanda hizmet verirler. Bunlardan kısaca bahsedecek olursak,

Ankara psikiyatri merkezi, madde bağımlısı olanlar için bağımlı psikiyatrisi, ergenliğini tamamlamış olan hastaların akıl hastalıklarının tedavisi adına ergen psikiyatrisi, adli konularla alakalı olarak adli psikiyatrist, çocukluk ve ergenlik çağında olanlar için çocuk psikiyatrisi, sinir sistemi, beyin hastalıkları ve beyin travmaları sonucu oluşan akıl hastalıkları için nöro psikiyatrist gibi birçok dalda hizmet verirler.

Psikiyatristler genelde kendi klinikleri açarlar ve özel olarak hizmet verirler. Bunun dışında hastanelerde çalışan psikiyatristler de bulunmaktadır. Kendi kliniği bulunan psikiyatristler seans başı ücret almaktadırlar. Kimisi için de bulunduğunuz zor durumdan faydalanmak için sizden yüksek ücretler talep edebilmektedir. Ankara psikiyatri merkezi sizler için makul fiyatlar talep ederek ellerinden geldiği kadar iyi hizmet sunmak için uğraşmaktadırlar.

Hastaların tedavisinde çeşitli yöntemler kullanılmaktadır. Kimi hastalar için psikoterapi yöntemi uygulanarak hastanın davranışları yakından incelenirken, kimine psikanaliz yöntemi, kimine ise reçeteli ilaç yazılmaktadır. Her hastanın tedavi yöntemi birbirinden farklıdır. Her hastalığınızda psikiyatristinizden ilaç yazmasını beklemek hata olur. Tedavi için belirli bir süreye ihtiyaç vardır.

• TELEFONLA ARA
    HARİTADA BULUN